Saturday, July 26, 2014

Peeglisse mahub mu maailm

                                 
Mu ees on suur unenäopüüdja, milles kõikvõimalikud lindid-paelad ja kirivööd meenutavad mustrid. Ilusaim püüdja, mida näinud olen. Unenäopüüdja on mu peegel, kuhu takerdunud kõik mu ebailusad unenäod. Need jäävad võrkudesse kinni, igas sõlmes rabeleb üks, mis vabakslastuna õgiks korda ja suuremat süsteemi.
Paelte, lintide ja vöödesse haagivad ennast kõik positiivne, nii unes, kui ilmsi nähtud. Pärlites aga peegelduvad kõik päikesetõusud ja loojangud -kõikide maailmade ilu. Peegli ees juukseid  kammides korrastub kaos minu püüdjas, iga harjatõmme loob korda.
Iga harjatõmme kustutab sõlme. Nagu tuul puhuks laiali liiva iidse mandala pealt ja muster on igal hommikul, säravam, kui iial enne.

Mina olen oma maailma looja ja universum see asub mu peeglis.

No comments:

Post a Comment