Tuesday, March 27, 2012

Nagu kaks tilka vett

Kolimine, ikka jälle see kole sõna.
Aga seekord loodetavasti viimane.
Varasem blogi koondas endast käsitöö alal tehtut ja tegemata jätmisi, siinses kõike muud ka. Muuhulgas ka käsitöö blogi parimad palad. Elu lihtsalt on nii palju pakkuv, et teema blogi enam hästi ei toida, seeeeeeega.....

.... aga palun nii seda kui teist.

Nagu mul juba kombeks, muudavad mu käsitööd tegemise käigus sugu, värvi ja teab mida veel. Ehk siis plaanitu ei ole mitte üldse see, mis lõpuks välja tuleb, nii ka seekord : kavas oli teha rinna/koti vms lillekujuline märk, aga tuli hoopis Karl Marx Priit Pärna ettekujutust mööda.
NAGU KAKS TILKA VETT



Ja nagu näha alljärgnevast ei tule sellised asjad mitte haruharva. Ometi algas ju kõik nii ilusti, ehk siis ma tõesti üritasin tavalist puud joonistada. Aga ilmselt olen ma vaadanud aegade jooksul liiga palju Sõrmuste isandat (mis on muide täiesti tõsi), et igal puul on Enti nägu ees.

No comments:

Post a Comment